• לאחרונה
שיער טבעי פאות גוף גל חצי פאות לנשים שחורות ברזילאי שיער ללא דבק פאות 26 סנטימטרים טבעי צבע
zoom_in

שיער טבעי פאות גוף גל חצי פאות לנשים שחורות ברזילאי שיער ללא דבק פאות 26 סנטימטרים טבעי צבע

ILS 156.86

כמות הסחורה
check קיים

חלק פאה חומר : ברזילאי חלק פאה, 100% ברזילאי שיער טבעי,משיי, רכות ו smoothness.No סבך ושפיכה משלוח. רך, בריא ונוח.מלא ומראה טבעי, יכול להיות מעוצב מחדש וצבוע, יכול לעשות קוקו, חלק בכל מקום. קל לשימוש : זה צורת פאה הוא בקלות עבור לקוחות ללבוש ולהמריא. לקוחות יכול תערובת האמיתי שיער עם הפאה, זה נראה יותר טבעי מרקם : ישר; צבע : טבעי צבע. כובע מבנה : כובע גודל : בינוני כובע גודל כמו 22" -22.5"), זה גודל חליפה עבור רוב האנשים. פאות שיער אדם בגודל 2 אינץ 'על 4 אינץ' עם 3 קליפים ורצועות מתכווננות, יכולות לתקן פאת שיער היטב, קלה ללבישה. אתה יכול לעשות באמצע חלק וצד חלק. אנא הערה כי את צבע של חלק פאה עשוי להשתנות בשל ייצור וריאציות או שלך מחשב צג של צבע הגדרות, תודה לך על שלך הבנה. פאה מפרט : מותג : לובצ 'ה צבע שיער : צבע טבעי אורך שיער : 10-24 אינץ' מרקם : חלק ישר פאה סגנון פאה : פאות עשויות מכונה ( אף תחרה קדמית ) איכות : 100% שיער אדם, קל ללבישה ולחסוך זמן, רך, נושם, ללא שפיכה, ללא סבך, ללא כינים, ללא ריח רע. פריטים/חבילה : 1 חתיכה יכול להיות מולבן / צבוע : כן כובע מבנה : כובע גודל הוא כ : 22 אינץ - 22.5 אינץ. (גודל כובע בינוני). יש 3 קליפים עם רצועות מתכווננות בתוך כדי לעזור לך לתקן את המיקום. - נוח עם לא תחרה ולא דבק-מלא מגן סגנון ללא להשאיר החוצה-להגן על הקצוות שלך היטב - סופר מראה טבעי-סגנונות שונים על פי מצב הרוח שלך - אין דאגות על קו שיער יותר-תערובת שלך טבעי שיער היטב וקל לעשות סגנונות שונים כיצד להחיל זה אתה חלק פאה לאמצע חלק סגנון? 1. לחתוך את כל תחרה בחזית כאשר שלך ללבוש 2. מסרק את השיער על החלק העליון של הראש. (גם אתה יכול לקלוע את השיער שלך) ולקשור כמו צורה 3. ללבוש את חלק חצי פאה על פי הקודם צורת יו, להתאים את פאה למצב נכון, קליפ את שיער מלפנים לצד 4. לשים משלך שיער על למעלה כדי לכסות את קצה של חלק פרסה שיער טבעי פאה. ואתה יכול סגנון זה עבור יותר טבעי כיצד להחיל זה אתה חלק פאה עבור צד חלק סגנון? 1. לחתוך את כל תחרה בחזית כאשר שלך ללבוש 2. צמה את שיערך כמוך צורה בצד חלק 3. ללבוש את חלק חצי פאה על פי הקודם צורת יו, להתאים את פאה למצב נכון, קליפ את שיער מחלק אחד (תפירה הוא גם אופציונלי עבור יותר יציב מצב) 4. לשים משלך שיער על למעלה כדי לכסות את קצה של חלק פרסה שיער טבעי פאה. ואתה יכול סגנון זה עבור יותר טבעי.

Brand:
Luovce
Hair Color:
Natural Color
Hair Length:
10-24 Inch
Texture:
Straight U Part Wig
Wig Style:
Machine Made Wigs ( None Lace Front )
Quality :
100% Human Hair, Easy To Wear And Save Time, soft, breathable, no shedding, no tangle, no lice, no bad smell.
Items /Package:
1 Piece
Can Be Bleached/Dyed:
Yes
Cap Structure:
Cap Size is About
U part Wig Advantages:
- Convenient With No Lace And No Glue:
- Full Protective Style With No Leave Out:
- Protect Your Edges Well:
- Super Natural Look:
- Different Styles According To Your Mood:
- No Worries About Hairline Anymore:
- Blend your natural hair well and easy to make different Styles:
How to Apply This U Part Wig for Middle Part Style? :
1. Cut The Whole Lace at Front When Your Wear:
2. Comb Your Hair on The top of Head. (Also you can braid your hair) And Tie Like Shape U:
3. Wear the U Part Half Wig According to the Previous U Shape, Adjust the Wig to Right Position, Clip the Hair from Front to Side:
4. Put Your Own Hair on the Top to Cover the Edge of the U-part Human Hair Wig. And You Can Style It for More Natural:
How to Apply This U Part Wig for Side Part Style? :
1. Cut The Whole Lace at Front When Your Wear:
2. Braid Your Hair Like U Shape in Side Part:
3. Wear the U Part Half Wig According to the Previous U Shape, Adjust the Wig to Right Position, Clip the Hair From One Part (Sewing is also optional for more stable condition) :
4. Put Your Own Hair on the Top to Cover the Edge of the U-part Human Hair Wig. And You Can Style it for More Natural. :

מוצרים דומים..